dinsdag 14 februari 2017

D66 Oosterhout en de Tweede Kamerverkiezingen 2017

Wat doet D66 Oosterhout met betrekking tot de komende Tweede Kamerverkiezingen?

Op 6 maart aanstaande staat er een landelijke D66-bustour gepland, welke ook Oosterhout zal aandoen. De bustour staat in het teken van cultuur en educatie. Met trots tonen wij graag tijdens dit bezoek onze nieuwe bibliotheek Theek 5 en theater De Bussel. Naast een rondleiding voor genodigden proberen we een of meerdere basisscholen te betrekken bij dit bezoek. Aansluitend zullen wij campagne voeren in en rondom Oosterhout. De bus arriveert rond 11.15 uur en zal om 12.00 uur weer richting een andere gemeente vertrekken. Naast Sophie in ’t Veld (EU-fractievoorzitter), Salima Belhaj (zittend Tweede Kamerlid) en enkele kandidaat Tweede Kamerleden zullen regionale en plaatselijke D66 politici aanwezig zijn.

Op zaterdag 11 maart zullen wij volop te vinden zijn in het centrum van Oosterhout. Gewapend met flyers en andere attributen zullen wij ons als D66 profileren.

In de week voorafgaand aan de verkiezingen hebben wij plek gereserveerd voor D66 reclame-uitingen in Oosterhout. Het thema is hierbij: “Samen Sterker!”

Graag ontmoeten wij u op een van deze dagen.

D66 Oosterhout