dinsdag 31 maart 2015

Kiezers en vrijwilligers bedankt!

D66 Noord-Brabant heeft 7 zetels gehaald bij de verkiezingen van afgelopen woensdag. Wij willen iedereen die D66 heeft gestemd hartelijk bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen. Wij hopen u de komende vier jaar nog eens persoonlijk te spreken tijdens een van onze werkbezoeken, op de fractievergadering, via social media of anderszins. Via de agenda op deze website houden wij u op de hoogte van onze activiteiten.

Dit prachtige resultaat hebben we alleen kunnen halen dankzij al die vrijwilligers die hebben geholpen om de D66-boodschap over te brengen aan de kiezers: foto’s en filmopnames, organisatie van activiteiten, persberichten, posters plakken, flyeren, social media, etc.. Er is door iedereen veel werk verzet. De nieuwe fractie wil alle vrijwilligers bij deze hartelijk danken voor hun inzet. Een speciaal woord van dank gaat uit naar Alex Raggers, die met www.duurloop66.nl niet alleen D66 heeft geholpen, maar ook geld heeft ingezameld voor de goede doelen CliniClowns en Roparun.

Namens de fractie en het bestuur,
Anne-Marie Spierings (lijsttrekker)
Bas Werker (voorzitter)