zondag 23 maart 2014

Succes D66 Oosterhout, van 2 naar 3 zetels

Graag willen het bestuur en de fractie van D66 Oosterhout u bedanken voor uw stem op D66. De afgelopen maanden is onze website goed bezocht, hebben we veel inwoners kunnen spreken en zijn vele leuke reacties ontvangen.

D66 Oosterhout is van 2 naar 3 zetels gegaan, een vergroting van 50%! De nieuwe fractie bestaat nu uit (zie foto vlnr): Maarten Velds, Marleen Hemmer en Geeta Nanda-Mangon.

Maarten square Marleen Hemmer Geeta Square

Campagne

De afgelopen maanden is er zeer intensief campagne gevoerd door het lokale campagneteam. D66 Oosterhout is dit team, bestaande uit enthousiaste lokale D66 vrijwilligers, bijzonder dankbaar. Door hun inzet konden we meedoen aan debatten, een D66 verkiezingswinkel openen, noem maar op. We hebben zeer veel Oosterhouters persoonlijk gesproken en uit de verkiezingsuitslag blijkt duidelijk dat ons geluid gehoord is.

Winkel D66 1 Winkel D66 2

Meepraten?

Natuurlijk houden deze contactmomenten niet op na de verkiezingen. D66 Oosterhout wil ook na de verkiezingen nauw contact houden met de Oosterhouters. Graag willen we u uitnodigen om ons via de sociale media, onze website en via onze openbare vergaderingen te blijven volgen. Wij zullen graag met u het gesprek aangaan. Nodigt u ons gerust eens uit om langs te komen in uw wijkcentrum, bij u thuis, in uw bedrijf of in de kantine van uw sportvereniging. Natuurlijk kunt u ons ook bellen, een e-mail of een brief sturen. Klik hier voor onze contactgegevens.

Lid worden?

Wilt u lid worden van D66 Oosterhout, klik dan op deze link. Dan komt u op de landelijke site van D66 terecht waar u uzelf als lid kunt aanmelden. Doe mee. Praat mee!